Uslovi korišćenja i kupovine

Online prodavnica NIKMI.RS i njeni pod-domeni posluju u okviru “ŽELJKO CICO PR NIKMI”.

Vasilja Gaćeše 52, 25263 Prigrevica, Srbija
PIB: 113909915
MB: 67178378

Kontakt tel za Nikmi.rs: +381 64 3440949
Kontakt e-mail za Nikmi.rs: [email protected]

Značenje pojedinih izraza u tekstu:

  • Korisnik je svako fizičko lice koje na online prodavnici Nikmi.rs i njenim pod-domenima:
    a) ima registrovan korisnički nalog za prijavljivanje i poručivanje robe,
    b) prijavljuje se i poručuje robu preko svog Facebook naloga i Google naloga,
    c) poručuje robu bez prijavljivanja, unošenjem svojih podataka tokom procesa poručivanja;
  • Korisnički nalog je skup podataka sačinjen od korisničkog imena (e-mail adrese) i lozinke i drugih podataka i informacija koje je korisnik uneo prilikom registracije ili tokom poručivanja robe na online prodavnici Nikmi.rs;
  • Prodavac je „ ŽELJKO CICO PR NIKMI“ iz Prigrevice. u daljem tekstu “NIKMI.RS”

Prijavljivanjem i/ili poručivanjem robe na online prodavnici “NIKMI.RS”, korisnici su prihvatili Uslove online kupovine na Nikmi.rs (u nastavku: Uslovi kupovine) koji su navedeni na ovoj veb-strani i obavezali se da će ih poštovati.

1. Izmene i dopune Uslova kupovine

“NIKMI.RS” zadržava pravo da u svakom trenutku, bez prethodnog obaveštavanja korisnika, izmeni i dopuni Uslove kupovine, a što će biti objavljeno na ovoj veb-strani. Ukoliko se korisnik ne složi sa izmenama i dopunama, ne treba da koristi poručivanje robe preko online prodavnice Nikmi.rs.

Izmene i dopune Uslova kupovine stupaju na snagu odmah po njihovom objavljivanju na online prodavnici Nikmirs. Podrazumeva se da je korisnik upoznat i saglasan sa izmenama i dopunama Uslova kupovine ukoliko nakon toga obavlja online poručivanje robe.

2. Korisnički nalog

Korisnik snosi odgovornost za tačnost i potpunost ličnih podataka za svoj korisnički nalog na online prodavnici Nikmi.rs. U slučaju promene prvobitno unetih podataka, korisnik je dužan da ih na svom korisničkom profilu pravovremeno ažurira, pre porudžbine robe.

Lažno predstavljanje i registracija pomoću tuđe e-mail adrese ili tuđeg naloga na društvenim medijima nije dozvoljena. Protiv takvih aktivnosti može da bude pokrenut i odgovarajući zakonski postupak.

Korisnik može da bude svako punoletno fizičko lice sa teritorije Republike Srbije. Maloletna lica mogu da koriste online prodavnicu Nikmi.rs samo uz nadzor roditelja ili staratelja.

Korisnik može tokom procesa poručivanja robe da se odluči da svoju porudžbinu obavi i kao pravno lice ili preduzetnik, tako što će tokom unošenja ili izmene podataka da potvrdi polje „Kupujem kao pravno lice ili preduzetnik“ i potom da unese tražene podatke.

Korisnici mogu da ocenjuju i komentarišu proizvode online prodavnicu Nikmi.rs, ali administrator ima pravo da ne objavi komentare koji su zlonamerni, sadrže nepristojne izjave, šire mržnju i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih. Takvi komentari će biti uklonjeni bez prethodnog obaveštenja.

3. Zaštita privatnosti

“NIKMI.RS” i online prodavnica Nikmi.rs čuvaju privatnost svojih korisnika i prikupljaju samo osnovne lične podatke neophodne za poručivanje i isporuku robe.

Detaljnije o prikupljanju, obradi i korišćenju ličnih podataka, kao i o pravima korisnika vezano za lične podatke, pogledajte na veb-strani Politika privatnosti.

Korisnici prihvataju Politiku privatnosti prilikom registracije i prijavljivanja na online prodavnici Nikmi.

4. Ponuda robe i cene proizvoda

Prodajni asortiman robe na online prodavnici Nikmi.rs usklađen je sa važećim standardima i propisima. Trudimo se da opisi i fotografije proizvoda budu što precizniji i tačniji, ali ne možemo da garantujemo su svi navedeni podaci 100% tačni i bez grešaka.

Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na online prodavnici, možete da ga vratite u nekorišćenom stanju, u originalnom pakovanju, sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo vam vratiti novac ili po vašoj želji zameniti proizvod.

Cene na online prodavnici Nikmi.rs su izražene u dinarima, sa uračunatim PDV. Obavezujemo se da ćemo prihvatiti cenu po kojoj je korisnik napravio porudžbinu, bez obzira da li se cena proizvoda promenila nakon kreiranja porudžbenice, što se odnosi i na evenutalno povećanje ili smanjenje cene.

U slučaju grube softverske greške pri prikazivanju cena na online prodavnici,”NIKMI.RS” zadržava pravo da ne isporuči poručenu robu (na primer, umesto 10.000 je navedena cena od 100 din). U tom slučaju korisnik će dobiti obaveštenje e-mail porukom.

“NIKMI.RS” zadržava pravo da može u svakom trenutku, bez prethodne najave i obaveštavanja korisnika, da promeni podatke i sadržaje prikazane na bilo kojoj veb-strani online prodavnice Nikmi.rs.

5. Poručivanje robe

Postupak online poručivanja robe objašnjen je na veb-strani Uputstvo za online kupovinu na Nikmi.rs.

Roba se smatra poručenom u trenutku kada korisnik prođe ceo postupak porudžbine na online prodavnici Nikmi.rs.

Nakon obavljene porudžbine ne može da se menja specifikacija poručene robe.

Ugovorni odnos vezan za poručenu robu između kompanije “NIKMI.RS” i korisnika smatra se zaključenim u trenutku kada korisnik na online prodavnici Nikmi.rs, nakon finalnog pregleda svoje porudžbine klikne na dugme ZAVRŠITE KUPOVINU. Na e-mail adresu korisnika nakon toga stiže e-mail poruka koja potvrđuje obavljenu porudžbinu.

Nakon toga korisnik dobija status potrošača, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Time je zaključio i Ugovor o prodaji na daljinu, kao kupac sa prodavcem, a posredstvom elektronske komunikacije na online prodavnici Nikmi.rs i putem e-mail poruka.

Od trenutka kreiranja porudžbenice i zaključenja Ugovora o prodaji na daljinu počinju da teku svi zakonski rokovi vezani za odnos kupca i prodavca.

6. Plaćanje robe

Roba koja poručena na online prodavnici Nikmi.rs može da se plati na sledeće načine:

  • Plaćanje pouzećem
  • Plaćanje preko računa
  • Plaćanje pouzećem
    Ukoliko želite da plaćanje obavite prilikom preuzimanja pošiljke ‒ izaberite ovu opciju. Plaćanje se obavlja isključivo u gotovini, lično radniku kurirske službe.
    NAPOMENA: Za pravna lica i preduzetnike nije moguće plaćanje pouzećem.
  • Plaćanje preko računa
    Ukoliko želite da nakon poručivanja uplatite e-bankarstvom ili uplatnicom u banci ili pošti ‒ izaberite ovu opciju. Račun za porudžbinu, sa svim potrebnim podacima za plaćanje, šaljemo e-mail porukom, u porudžbenici na e-mail adresu korisnika. Po evidentiranju uplate, poručeni proizvodi se šalju na adresu za isporuku.

Pri oba načina plaćanja, plaća se ukupni iznos iz porudžbenice, koji sadrži:

  • Cenu poručenih proizvoda, sa uračunatim PDV-om;
  • Troškove isporuke po Cenovniku poštarine Post Express, osim ako je ostvareno pravo na besplatnu isporuku. Za porudžbine iznad 3000 dinara isporuka je besplatna!

U okviru jedne porudžbenice, plaćanje se obavlja istim načinom za svu poručenu robu.

7. Isporuka robe

Isporuka robe koja je poručena na online prodavnici Nikmi.rs i njenim pod domenima, zavisno od izabranog načina plaćanja, obavlja se:

  • Za plaćanje pouzećem – nakon potvrde porudžbine, klikom na link u e-mail poruci sa porudžbenicom;
  • Za plaćanje preko računa – nakon evidentiranja uplate.

Isporuka poručenih proizvoda obavlja se kurirskom službom , u roku od 1 do 3 dana od dana porudžbine. Ukoliko se online porudžbina obavi najkasnije do 11.00 radnim danima, paket može da bude isporučen već u toku narednog radnog dana.

Isporuke se obavljaju u toku radnog vremena, radnim danima od 8.00 do 16.00, i isporuka izvan tog perioda nije moguća.

Isporuke se isključivo obavljaju na adresu isporuke koju je ostavio kupac, zato je preporučljivo da se za adresu isporuke navede ona na kojoj se u to vreme nalazi lice za preuzimanje paketa. Ukoliko paket kupac ne preuzima lično, potrebno je da osim svojih, navede i podatke lica za preuzimanje paketa. Isporuka robe obavlja se na teritoriji Srbije, bez područja Kosova i Metohije.

Nikmi.rs nema obavezu da rešava reklamacije uzrokovane nemogućnošću isporuke zbog netačne, nepotpune ili nepostojeće adrese isporuke ili nedostupnosti korisnika za prijem robe.

Postoje proizvodi koje, zbog veličine, težine i drugih karakteristika, kurirska služba ne može da prihvati za isporuku. U tom slučaju, isporuku takvih proizvoda obavlja Nikmi.rs sopstvenim vozilima, po prethodnom dogovoru i u dogovorenom terminu.

Obaveštenje o isporuci šaljemo putem e-mail poruke jedan radni dan ranije. Kako u praksi uručenje može biti i brže, a da ne biste svakog dana iščekivali kurira i pošiljku, prilikom predaje pošiljke kurirskoj službi poslaćemo obaveštenje e-mail porukom, što znači da kurir može da obavi isporuku najranije sutradan. U slučaju da ne dobijete obaveštenje e-mail porukom, pozovite ili nas kontaktirajte .

Na termin isporuke mogu da utiču nepredviđene okolnosti (saobraćajna situacija, vremenske nepogode ili viša sila), i u tim slučajevima Nikmi.rs ne preuzima odgovornost za kašnjenje ili neisporučivanje robe kupcu. Nikmi.rs će u najhitnijem mogućem roku, nakon saznanja o nastupanju takvih situacija, obavestiti kupca.

Račun za poručenu robu biće izdat nakon obrade porudžbine i biće poslat zajedno sa pošiljkom na vaš email ili sa pošiljkom zavisi od evidencije uplate.

NAPOMENA:

U slučaju vraćanja robe posle drugog neuspelog pokušaja isporuke, korisnik se tereti za troškove isporuke i ukida mu se mogućnost plaćanja pouzećem.

8. Reklamacija

Online prodavnica Nikmi.rs je posvećena poštovanju i zaštiti prava svojih kupaca, jer smo svesni činjenice da su ljudi u Srbiji još uvek nepoverljivi prema kupovini preko Interneta zbog loših iskustava sa nelegalnim trgovcima.

Zato smo, u skladu sa propisima o zaštiti prava potrošača i dobrom poslovnom praksom, postupak reklamacije maksimalno pojednostavili, kako bismo i kupcima i sebi što više olakšali posao u toj situaciji.

BITNA NAPOMENA:

Svako oštećenje proizvoda u transportu, nedostajanje nekih delova proizvoda ili eventualnu neispravnost nekog proizvoda, kupac je dužan da prijavi u roku od 24 sata od prijema robe. Kupac je dužan da primljenu robu proveri prilikom kurirske isporuke, i ako je došlo do neke greške, mi ćemo se potruditi da to u najkraćem roku ispravimo.

Postupci reklamacije za različite situacije

1. Neispravna roba (Nesaobraznost robe Ugovoru)

Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici oko ispravnosti isporučene robe, slobodno nas kontaktirajte, i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju. Naravno, molimo vas da sačuvate originalna pakovanja.

Pogledajte i poglavlja Saobraznost robe.

2. Oštećenja u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja robe nastala u transportu, a koja su vidljiva spolja na pakovanju proizvoda, ODMAH prijavite kuriru pri dostavljanju robe, ODBIJTE preuzimanje takve pošiljke i NEMOJTE da potpisujete adresnicu za prijem pošiljke.

Obavezno proverite sastav i neoštećenost paketa pre potpisivanja adresnice prilikom isporučivanja robe od strane kurirske službe! U slučajevima kada nedostaje neki artikal iz paketa ili je paket oštećen, kurirska služba ne prihvata naknadne reklamacije ni po kojoj osnovi ako ste prethodno potpisali adresnicu prilikom preuzimanja paketa.

Javite nam se radi utvrđivanja daljih koraka, a kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod.

3. Zamena proizvoda zbog veličine, boje i sličnih karakteristika

a) Ukoliko se radi o odevnim predmetima, moguća je zamena za veći ili manji broj, ili za drugu boju, a postupak je sledeći:

  • Pošaljite nam proizvode nazad poštom
  • Doplatite poštarinu za ponovno slanje – kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu
  • Kada primimo vraćeni artikal i vašu doplatu za poštarinu, šaljemo vam zamenjeni artikal

b) Ukoliko niste zadovoljni nekim proizvodom (iako je ispravan), zato što ste se jednostavno predomislili („…to nije ono što mi treba, hoću nešto drugo…“), možete da ga zamenite pod sledećim uslovima:

  • da nije prošlo više od 14 dana od kako smo vam ga poslali
  • da nam ga vratite nekorišćenog, u originalnom stanju, u orginalnom pakovanju
  • da doplatite razliku u ceni (ukoliko je ima) i poštarinu za ponovno slanje – kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu

U tom slučaju dobićete od nas mogućnost da umesto vraćenog proizvoda dobijete neki drugi, po vašem izboru.

c) Vraćanje robe koja je šivena ili pravljena na meru po zahtevu korisnika. Nije moguće vraćanje ili zamena isporučene robe u slučaju da je šiven ili sečen na meru po zahtevu korisnika.

Pogledajte i veb-stranu Jednostrani raskid ugovora.

Podnošenje zahteva za reklamaciju

Svoju reklamaciju možete da uložite na sledeći način:

Po prijemu vaše pisane reklamacije, kontaktiraćemo vas telefonski (kako bismo što pre rešili reklamaciju), a zatim ćemo vas e-mail porukom obavestiti o statusu vaše reklamacije i daljim koracima, to jest o predlogu i roku rešavanja reklamacije, u zakonski predviđenom roku.

Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod.

9. Garancija i saobraznost robe

Definicije pojmova

Pojedini izrazi koji se upotrebljavaju u Zakonu o zaštiti potrošača i na ovoj veb-strani imaju sledeće značenje:

  • Potrošač je fizičko lice koje na nabavlja robu za svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti. U konkretnom slučaju, to je kupac koji je poručio robu na online prodavnici „Nikmi.rs“.
  • Prodavac je trgovac sa kojim je potrošač zaključio ugovor o prodaji robe na daljinu. U konkretnom slučaju, to je ŽELJKO CICO PR PROIZVODNJA PREDMETA OD KOŽE I PU MATERIJALA NIKMI PRIGREVICA.
  • Ugovor o prodaji robe na daljinu je ugovor zaključen između prodavca i potrošača korišćenjem elektronske komunikacije (sredstava komunikacije na daljinu) putem online prodavnice „Nikmi.rs“ i njenih pod-domena.
  • Saobraznost robe ugovoru odnosi se na svojstva koja ima roba koju je prodavac isporučio potrošaču.
  • Garancija može da se daje samo ako potrošač garancijom stiče neka dodatna prava, posebne pogodnosti, ali isključivo ako su više i šire u odnosu na one predviđene Zakonom o zaštiti potrošača.

Prodavac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru, a što pretpostavlja:

  • da roba odgovara opisu koji je dao prodavac;
  • da ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja;
  • da ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
  • da po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca.

 

Odgovornost za nesaobraznost

Prodavac odgovara za nesaobraznosti isporučene robe ugovoru:

  • ako je postojala u času prelaska rizika na potrošača, bez obzira na to da li je za tu nesaobraznost prodavac znao;
  • ako se pojavila posle prelaska rizika na potrošača, ako potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na potrošača;
  • ako je potrošač mogao lako da je uoči, ukoliko je prodavac izjavio da je roba saobrazna ugovoru.

Prodavac je odgovoran i za nesaobraznost nastalu zbog nepravilnog pakovanja, kao i kada je nepravilna instalacija ili montaža robe posledica nedostatka u uputstvu koje je predao potrošaču radi samostalne instalacije ili montaže.

Prodavac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru ili ako je uzrok nesaobraznosti u materijalu koji je dao potrošač.

Prodavac nije vezan javnim obećanjem u pogledu svojstava robe ako:

  • nije znao ili nije mogao znati za dato obećanje;
  • je pre zaključenja ugovora objavljena ispravka obećanja;
  • obećanje nije moglo uticati na odluku potrošača da zaključi ugovor.

 

Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.

 

Zahtev za otklanjanje nesaobraznosti

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor o kupovini te robe.

Za način podnošenja reklamacije prodavcu zbog neosaobraznosti robe, pogledajte poglavlja Reklamacija.

Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom. Ako to nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:

  • nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom roku;
  • ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku;
  • opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene;
  • otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za prodavca.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi prodavac.

Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.

10. Odustajanje od kupovine

Sa poručivanjem robe na online prodavnici „Nikmi.rs“ prihvatili ste Uslova kupovine i korišćenja. Kupac je sa prodavcem (ŽELJKO CICO PR PROIZVODNJA PREDMETA OD KOŽE I PU MATERIJALA NIKMI PRIGREVICA) zaključio Ugovor o prodaji robe na daljinu (u daljem tekstu: Ugovor) korišćenjem elektronske komunikacije (sredstava komunikacije na daljinu).

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon), kupovina na online prodavnici „Nikmi.rs“ se smatra prodajom na daljinu.

Jednostrani raskid ugovora odnosi se na odluku kupca da odustane od kupovine isporučene robe. Zakon u slučaju prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem, da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod isporučen. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje od kupovine.

Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke robe proizvedene/prilagođene prema posebnim zahtevima potrošača (na primer isečene na meru po posebnom zahtevu potrošača) ili jasno personalizovane.

Postupak za odustanak od Ugovora

Odustanak od Ugovora se ostvaruje podnošenjem Obrasca za jednostrani raskid Ugovora (u daljem tekstu: Obarazac), koji je dostupan na online prodavnici „Nikmi.rs“, a za koji imate link za preuzimanje na dnu ove veb-strane.

Obrazac treba da bude popunjen tačnim podacima o kupcu i kupljenom proizvodu i potpisan, a prodavcu treba da se dostavi na jedan od sledeća dva načina:

  • Slanjem elektronski na e-mail adresu [email protected]
  • Slanjem poštom na fizičku adresu:
    • ŽELJKO CICO PR NIKMI
    • Vasilja Gaćeše 52
    • 25263 Prigrevica

Ukoliko se odlučite za odustanak od ugovora, molimo vas da razlog odustanka navedete u Obrascu, kako bismo mogli da otklonimo nedostatke u našem radu.

Prijem Obrasca ćemo bez odlaganja da potvrdimo e-mail porukom.

 

Vraćanje proizvoda prodavcu

Prema Zakonu, troškove vraćanja proizvoda prodavcu snosi kupac. Kupac je dužan da proizvod vrati najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao Obrazac. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je kupac poslao Obrazac, proizvod ne može da bude vraćen.

Moguće je vraćanje samo proizvoda koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnom pakovanju, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva…), pri čemu mora da se priloži fiskalni isečak i originalni račun/otpremnica.

Po prijemu vraćenog proizvoda, utvrdićemo da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da se nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, biće odbijen povraćaj novca, a proizvod će kupcu biti vraćen o njegovom trošku. Rizik oštećenja prilikom vraćanja robe dobavljaču snosi kupac. Prodavac organizuje, a kupac plaća prevozne troškove prilikom vraćanja robe.

Iznos u visini cene proizvoda se kupcu vraća po prijemu proizvoda i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan, a na tekući račun kupca koji je naveo u Obrascu.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Nikmi.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko elektronskog metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice ili računa.

PREUZMITE:
Obrazac za jednostrani raskid ugovora (PDF)

11. Online bezbednost

Korisnici su dužni da brinu o tajnosti lozinke koju koriste za pristup online prodavnici Nikmi.rs.

Korisnici su odgovorni za sve aktivnosti i porudžbine na online prodavnici Nikmi.rs koje su obavljenje pod njihovim korisničkim imenom.

Ako korisnik zna ili sumnja da neovlašćena lica poseduju njegovu lozinku, treba da odmah obavesti Nikmi.rs, na e-mail adresu [email protected].

Ako „Nikmi.rs“ posumnja da postoje neovlašćene ili nebezbedne aktivnosti na korisničkom nalogu, tražiće od korisnika da odmah preduzme potrebne mere (npr. promena lozinke) ili će da blokira korisnički nalog do trenutka rešavanja problema.

Korisničko ime i lozinka spadaju u podatke koji predstavljaju poslovnu tajnu između korisnika i prodavca. Predaja tih podataka trećem licu ili korišćenje od strane neovlašćenih lica predstavlja grubo kršenje dobrog poslovnog odnosa i povlači sa sobom prekid saradnje.

12. Dostupnost online prodavnice Nikmi.rs

Online prodavnica Nikmi.rs je dostupna 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji. Pristup korisnicima može da bude onemogućen samo u slučajevima radova na tehničkom održavanju online prodavnice, tokom uvođenja novih usluga i sadržaja ili u slučaju više sile.

Radno vreme Kontakt centra je radnim danima, od 08.00 do 16.00 časova, a kanali komunikacije sa njim dati su na veb-strani Kontakt.

Ukoliko korisnik uoči tehničke nepravilnosti ili druge nedostatke u radu online prodavnice, treba da odmah obavesti kompaniju „Nikmi.rs“ na e-mail adresu [email protected], kako bi propust što hitnije bio otklonjen. Molimo korisnike da prethodno provere da li su problemi sa online prodavnicom uzrokovani problemima na njihovim računarskim uređajima i internet vezama.

Pristup online prodavnici Nikmi.rs je besplatan i ne izaziva troškove za korisnike. Nikmi.rs nije odgovoran za troškove koje korisnici imaju za korišćenje svojih računarskih uređaja i internet veza.

13. Intelektualna svojina

Pročitajte i stranu Autorska prava

Pojedini Sadržaji na online prodavnici Nikmi.rs zaštićeni su autorskim pravom i svako neovlašćeno korišćenje može da predstavlja kršenje Zakona o autorskom i srodnim pravima.

14. Ostale odredbe

Delimična ili potpuna neprimenjivost i/ili nezakonitost određenih odredbi ovih Uslova kupovine, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju na snazi u celini.

Neprimenjiva ili nezakonita odredba biće zamenjena drugom odgovarajućom odredbom.

Korisnici su saglasni da svoja prava i obaveze proistekle iz ovih Uslova korišćenja i kupovine ne mogu da  prenesu na treća lica bez izričitog pisanog odobrenja Nikmi.rs tj. ŽELJKO CICO PR NIKMI.

Za pravne sporove povodom korišćenja online prodavnice Nikmi.rs, nadležan je Osnovni sud u Somboru.

NAPOMENA:

Izmene i dopune Uslova korišćenja i kupovine stupaju na snagu odmah po njihovom objavljivanju na ovoj veb-lokaciji. Podrazumeva se da je korisnik upoznat i saglasan sa izmenama i dopunama Uslova korišćenja i kupovine ukoliko nakon toga obavlja online poručivanje robe.

Zadnja promena: 03.12.2023