Reklamacije

(ova veb-strana je sastavni deo Uslova korišćenja i kupovine)

Online prodavnica Nikmi.rs je posvećena poštovanju i zaštiti prava svojih kupaca, jer smo svesni činjenice da su ljudi u Srbiji još uvek nepoverljivi prema kupovini preko Interneta zbog loših iskustava sa nelegalnim trgovcima.

Zato smo, u skladu sa propisima o zaštiti prava potrošača i dobrom poslovnom praksom, postupak reklamacije maksimalno pojednostavili, kako bismo i kupcima i sebi što više olakšali posao u toj situaciji.

BITNA NAPOMENA:

Svako oštećenje proizvoda u transportu, nedostajanje nekih delova proizvoda ili eventualnu neispravnost nekog proizvoda, kupac je dužan da prijavi u roku od 24 sata od prijema robe. Kupac je dužan da primljenu robu proveri prilikom kurirske isporuke, i ako je došlo do neke greške, mi ćemo se potruditi da to u najkraćem roku ispravimo.

Postupci reklamacije za različite situacije

1. Neispravna roba (Nesaobraznost robe Ugovoru)

Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici oko ispravnosti isporučene robe, slobodno nas kontaktirajte, i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju. Naravno, molimo vas da sačuvate originalna pakovanja.

Pogledajte i poglavlja Saobraznost robe.

2. Oštećenja u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja robe nastala u transportu, a koja su vidljiva spolja na pakovanju proizvoda, ODMAH prijavite kuriru pri dostavljanju robe, ODBIJTE preuzimanje takve pošiljke i NEMOJTE da potpisujete adresnicu za prijem pošiljke.

Obavezno proverite sastav i neoštećenost paketa pre potpisivanja adresnice prilikom isporučivanja robe od strane kurirske službe! U slučajevima kada nedostaje neki artikal iz paketa ili je paket oštećen, kurirska služba ne prihvata naknadne reklamacije ni po kojoj osnovi ako ste prethodno potpisali adresnicu prilikom preuzimanja paketa.

Javite nam se radi utvrđivanja daljih koraka, a kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod.

3. Zamena proizvoda zbog veličine, boje i sličnih karakteristika

a) Ukoliko se radi o odevnim predmetima, moguća je zamena za veći ili manji broj, ili za drugu boju, a postupak je sledeći:

  • Pošaljite nam proizvode nazad poštom
  • Doplatite poštarinu za ponovno slanje – kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu
  • Kada primimo vraćeni artikal i vašu doplatu za poštarinu, šaljemo vam zamenjeni artikal

b) Ukoliko niste zadovoljni nekim proizvodom (iako je ispravan), zato što ste se jednostavno predomislili („…to nije ono što mi treba, hoću nešto drugo…“), možete da ga zamenite pod sledećim uslovima:

  • da nije prošlo više od 14 dana od kako smo vam ga poslali
  • da nam ga vratite nekorišćenog, u originalnom stanju, u orginalnom pakovanju
  • da doplatite razliku u ceni (ukoliko je ima) i poštarinu za ponovno slanje – kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu

U tom slučaju dobićete od nas mogućnost da umesto vraćenog proizvoda dobijete neki drugi, po vašem izboru.

c) Vraćanje robe koja je šivena ili pravljena na meru po zahtevu korisnika. Nije moguće vraćanje ili zamena isporučene robe u slučaju da je šiven ili sečen na meru po zahtevu korisnika.

Pogledajte i veb-stranu Jednostrani raskid ugovora.

Podnošenje zahteva za reklamaciju

Svoju reklamaciju možete da uložite na sledeći način:

Po prijemu vaše pisane reklamacije, kontaktiraćemo vas telefonski (kako bismo što pre rešili reklamaciju), a zatim ćemo vas e-mail porukom obavestiti o statusu vaše reklamacije i daljim koracima, to jest o predlogu i roku rešavanja reklamacije, u zakonski predviđenom roku.

Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod.